sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

poniedziałek, 4 marca 2013

Skrzynka na wino i nie tylko.

   Witam serdecznie po dłuższej przerwie. Niestety nie miałem czasu na blogowanie… praca, praca i jeszcze raz praca. W tym czasie powstało u mnie kilka nowych prac decoupage, ale na początek chcę wam zaprezentować zdjęcia, które udało mi się ostatnio zrobić. 


   Ktoś powie: cóż to nadzwyczajnego? Zwykłe zimowe zdjęcia. Może i tak, ale nie tutaj gdzie mieszkam. Jak wspomniałem kiedyś mieszkam w małej wiosce koło Malagi. Tutaj to naprawdę niezwykły widok. Ile ludzi przyjechało specjalnie zobaczyć śnieg. No cóż, nie mają tutaj takich uroków na codzień.


   A teraz już przejdę to skrznki na wino. Nic nadzwyczajnego, bardzo prosto wykonana.
   Na początek zielony, potem krakelador i biały, może lekko kremowy. Zdjęcie nigdy nie odda tak idealnie, tego co można zobaczyć na żywo.




   Następnie delikatny motyw, ale nie chciałem by było przesycone. W tajemnicy powiem wam, że ten decoupage wykonała moja żona, chyba ją zatraziłem. Z czego się bardzo cieszę.



   Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do zwiedzenia całego bloga. Na starszych postach nie tylko decoupage, ale również embossing w metalu (repujado), odnowione meble, pianka dekoracyjna…

10 komentarzy:

  1. Oo jak fajnie teraz razem będziecie mogli bawić się decoupagem, a może nawet rywalizować w tej dziedzinie, bo przyznam że skrzyneczka całkiem fajnie wyszła:)))Pozdrowienia dla żony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) No dorownac Tobie w decu bedzie trudno. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wyszła rewelacyjna:) Ja próbuję męża zarazić swoja pasją, ale jak na razie mi to nie wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa skrzyneczka, fajnie jest móc dzielić swoje pasje z ukochaną osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna skrzynka :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi skrzyneczka też się bardzo podoba ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna skrzyneczka:) Świetnie, że Twoja żona dołączy do fascynatów decoupage'u:) Niezwykle podoba mi się kwiat w tle nagłówka - to pewnie również Twoje dzieło:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzo ładna i masz rację, zdjęcie nigdy nie oddaje naturalnego, niezwyczajnego wyglądu tego, co zrobimy sami, pozdrawiam świątecznie i Wszystkiego Dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna skrzynka na wina- decu to coś fantastycznego- a jeszcze jak twórczość dzieli się z ukochaną to chyba nic więcej do szczęścia nie trzeba:)
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.