sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

środa, 6 lutego 2013

Urodzinowa szkatułka

   Nareszcie udało mi się siąść przed komputerem, bo znowu miałem niewielką przerwę. Chociaż chciałbym codziennie poświęcić na blogowanie chwilę, to niestety nie zawsze się to udaje. Sami dobrze wiecie jak to jest, tysiąc innych spraw na głowie.
   W tym poście chcę wam pokazać szkatułkę, którą zażyczył sobie mój syn na urodziny dla swojej koleżanki. Dziewczynka skończyła 8 lat, więc motyw myślę, że odpowiedni. Właśnie taki wybrał sobie mój synek.
 
 
   Oczywiście lekki krakel na wieczku i motyw serwetkowy, decoupage. Boki przecierane, jak widać i tasiemka aby ozdobić wkoło wieczko.




   Dziewczynka była zadowolona, to dla mnie najważniejsze. Bo nie ma nic piękniejszego jak uśmiech dziecka. Zapraszam na starsze posty dotyczące embossingu (repujado) oraz innych ciekawych rzeczy. Pozdrawiam.

11 komentarzy:

  1. Pudełeczko "dzieciowe" urokliwe

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełeczko urocze, ale ten krak wydaje mi się tu zbędny. to tylko takie moje odczucia

    OdpowiedzUsuń
  3. szkatułka wyszła wspaniale, sama bym się na taką skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna szkatułka:) A kto by nie był zachwycony takim wspaniałym prezentem:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny taki syn, co tak dba o swoje koleżanki :)
    Pięknie ci wyszło pudełeczko, bardzo fajny pomysł z fioletową tasiemką. Inne koleżanki pewnie pozazdrościły i będziesz miał kupę dzieciowej roboty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent! pewnie teraz sypną się zamówienia koleżanek:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo sympatyczna szkatułka :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna szkatułka odbiorca pewnie zachwycony!
    :)))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.