sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

wtorek, 1 stycznia 2013

I po Świętach

   Witam serdecznie w Nowym Roku 2013. Życzę wszystkim wielu radosnych i niezapomniach chwil. Oby ten rok 2013 był lepszy, lub conajmniej taki jak ten, który minął. Mam nadzieje, że przeżyjemy wspólnie wiele wspaniałych chwil. A ja z mojej strony obiecuję zaskakiwać i pokazać wam jak najwięcej ciekawych rzeczy. Z radością czytam wszystkie wasze komentarze, może nie na wszystkie odpisuję, ale to tylko i wyłącznie jest spowodowane dość napiętą codziennością. Szkoda, że doba ma tak mało godzin :).
  Myślałem, że już w te święta nie będę robił nic świątecznego, ale nie mogłem się powstrzymać. Postanowiłem więc dodać kilka postaci i rzeczy do szopki. Oto ona w całej okazałości.
 


 
   Jak widać na zdjęciach powiększyła się rodzina pastuszków, przybyła owieczka. Oczywiście szopka ze światełkiem, kamyki i choinki z drutu i lnianego sznurka.
  Jeszcze jeden prezent, który dostałem, plecione firgurki
 
 
   Myślę, że to już ostatni świąteczny post. Już niedługo kolejne o decoupage i emmbosing w metalu. Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na starsze posty.

5 komentarzy:

  1. Szopka jest jedyna w swoim rodzaju:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, te ostatnie baby jakby na szydełku robione :)
    Czekam z utęsknieniem co fajnego w metalu wymyśliłeś...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta szopka:)) Ja ze swojej strony życzę bardzo owocnego i twórczego roku 22013 :)))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.