sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

piątek, 4 stycznia 2013

Embossing w metalu - Ramki i Zdobienia



   Witam wszystkich. Musiałem lekko przeorganizować bloga, bo okazało się, że miałem na podstronach (na które wchodzili moi czytelnicy przypadkiem) zdjęcia prac o których nie pojawił się dotychczas żaden post. Postanowiłem to naprawić i na podstronach znajdują się już posegregowane posty. Przepraszam za to, ale wszyscy uczymy się powoli blogować.

   Dzisiaj chcę wam przedstawić ramki, które jakiś czas temu przyozdobiłem metalowym embossing-iem. 






   W ten sposób zdobione ramki prezentują się jak widać bardzo elegancko, bogato. Oczywiście najlepiej wygląda to jak się wstawi zdjęcie. Moim zdaniem najlepiej wykonane w sepii, ale to oczywiście rzecz gustu.

    Kolejną rzeczą, która znajdowała się na podstronie zdobienia znajdowała się skrzynia zdobiona embossing-iem w metalu. Motyw kwitowy naklejany, który się prezentuje o tak:

  

   Oczywiście w ten sposób można przyozdabiać meble. Prezentuje się to rewelacyjnie.
   Na dzisiaj tyle, jestem w trakcie kończenia kolejnego motywu, ale jak wspomniałem jest to pracochłonne i wymaga czasu, którego niestety nie mam za wiele.
   Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na starsze posty.

5 komentarzy:

  1. Podobają mi się te motywy na drewnianych skrzynkach :) A brak czasu ... cóż, mam to samo, więc rozumiem ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te ramki:) Mają w sobie pewien urok, którego nigdy nie okażą nam zwykłe drewniane ramki. Podziwiam Twoją pracę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam pojęcia jak Ty to robisz????............jestem bardzo ciekawa,,,?Pozdrawiam,na skrzyni to istne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.