sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

niedziela, 28 października 2012

Zdobienia - embossing - rękodzieło

   Wiatm wszystkich w kolejnym poście mojej zabawy z embossingiem. Jak wspomniałem wcześniej tą techniką można wykonać nie tylko wspaniałe obrazy ale również zdobienia na wszelkiego typu materiale. Normalne, przecież można coś co się wykona przykleić do wszystkiego. Można ozdabiać meble, szkatułki, kieliszki, ramki, zegary itp. itd.
   Jadna z moich kolejnych prac wykonanych metodą embossingu jest szkatułka. Najpierw pomalowana na biało, później na wieczku przykleiłem motyw kwiatowy. Obramowany taśmą cynową, pózniej "patina" czarna i gotowe.

 
   Kolejną pracą zdobioną embossingiem jest szkatułka pokryta najpierw pastą piaskową, następnie przyozdobiłem ją motywem kwiatu.

   Serdecznie zapraszam do komentowania. Resztę prac można zobaczyć w starszych postach i zakładkach. W najbliższym czasie kolejny post o mojej przygodzie z embossingiem

7 komentarzy:

  1. Podoba mi się to pierwsze pudełko, taśma cynowa to ta sama której używa się do robienia witraży?
    Jakoś wcześniej nie miałam okazji oglądania prac wykonanych tą techniką. Muszę przyznać że zaintrygowały mnie bardzo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, tak to ta sama tasma. Dziekuje bardzo za komentarz i pozdrawiam. Zapraszam znowu.

      Usuń
  2. Super, gdyby wszystko było takie błyszczące to by było za ciężko, a tak jest interesująco:).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cuda!!!Szczególnie ta druga mnie oczarowała!Masz złote ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. O raju! Jakie cuda tworzysz!!! Pudełeczka oba słodkie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.