sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

czwartek, 25 października 2012

obrazy - embossing - rękodzieło

   Drogi Gościu, witam Cię na moim blogu. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz ślad po swojej wizycie w postaci choćby drobnego komentarza.

   Chciałbym wam przedstawić kolejne moje prace w zabawie z embossing-iem. Jedną z nich jest szkatułka np. na biżuterię lub herbatę. Na przeszklonym wieczku wstawiłem motyw wytłoczony w cynie.
  
   Szkatułka zaś została pomalowana srebrnym kolorem, a następnie białą farbą za pomocy gąbki. Oczywiście później pomalowane bezbarwnym lakierem, matowym.

   Obraz natomiast wykonałem na podstawie obrazu Chrystusa namalowanego przez Salwadora Dali. Oczywiście moją ulubiną techniką embossing-u.
 
   Ramka natomiast pomalowana srebrnym kolorem, następnie farbą do efektu spękań i czarnym.
   Mam nadzieję, że wam się podoba. W najbliższym czasie dodam więcej prac, aby zaprezętować wam co można wykonać tą techniką. Zapraszam do obejżenia moich poprzednich postów.

3 komentarze:

  1. "na biżuterię lub CHerbatę" polecam poprawić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace bardzo ladnie wykonane, ale osobiscie wybrala bym 'na bizuterie lub cherbate' nie przepadam za symbolika religijna.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.