sklep

Szukaj produktu:


SZUKAJ PRODUKTU

Twoja wyszukiwarka

czwartek, 18 października 2012

Embossing c.d. - rękodzieło


Witam serdecznie na moim blogu wszystkich, których interesuje trochę “sztuka”. Jeżeli tak to można nazwać

Mnie zainteresowała ta technika (embossing) od pewnego czasu. Postanowiłem więc skończyć kurs, zakupić co potrzeba i do dzieła. Embossing to technika dość trudna i pracochłonna, ale widząc efekty, naprawdę warto.


Jak wspomniałem we wcześniejszym poście wyróżniamy Embossing na papierze, skóże i metalu. Ja stosuje blachę cynową jednostronną, posiada stronę prawą i lewą, tak jak skóra (można również kupić dwustronną-obie strony takie same. Są to materiały dosyć drogie, plus praca, dlatego gotowe rzeczy wykonane lub ozdobione tą techniką, są dosyć drogie.

Do tłoczenia używam specjalne dłuta, którymi wytłaczamy obraz jaki chcemy. Więc jest to całkowicie praca ręczna, bez żadnej maszyny. 



Efekty pracy możecie zobaczyć klikając na zakładki: zdobienia oraz obrazy. W przyszłości dodam więcej, tylko muszę wziąść do ręki aparat :).
 



4 komentarze:

  1. Naprawde ciekawe, Super! Nie widzialam tego rodzaju sztuki wczesniej. Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pelna podziwu, duzo pracy, prawdziwy talent, ja po prostu tlocze na papierze prze cuttlebuga, ale Ty - to wyzsza szkola jazdy. Swietne!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można zamówić taką folię??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam. Mieszkam w Hiszpanii i tutaj kupuje w sklepie stacjonarnym. Probowalem znalezc w internecie w Polsce, ale bez skutku. Jak Ci sie uda znalezc to daj znac gdzie. Pozdrawiam.

      Usuń

Zachęcam do pozostawienia śladu po swojej wizycie, w postaci choć krótkiego komentarza. Dziękuję.